Nápověda

Objednávka, storno podmínky

Po objednání a zaplacení

Jak si mám připravit prohlížeč a požadavky na počítač

Webinář začíná a probíhá

Spolupráce s portálem Webinář

 

 Podívat se také můžete na 10 nejčastějších dotazů.

Objednávka, storno podmínky

Jak probíhá objednávka a co se stane po objednávce webináře naživo?

  1. Na webu si najdete téma a při objednávce jednoduše vyberete, zda máte zájem o webinář naživo (a určíte termín) nebo o záznam již proběhlého webináře. 
  2. Jakmile na webu dokončíte svou objednávku, na webu se vám zobrazí informace k platbě. Ty vám budou současně zaslány e-mailem.  Vyberete si způsob platby. Po odeslání objednávky vám bude vygenerován variabilní symbol/číslo objednávky. 
  3. Následně můžete objednávku rovnou zaplatit. Pokud potřebujete zaslat nejprve zálohovou fakturu, napište nám to přímo do objednávky nebo nás kontaktujte. 
  4. Po zaplacení objednávky či zálohové faktury vám zašleme daňový doklad (fakturu). 
  5. Následně vám e-mailem pošleme podrobnější informace k webináři, kdy se koná, jaké jsou požadavky na váš počítač , dále návod na přípravu vašeho prohlížeče a získáte odkaz pro zaregistrování do webináře.
  6. Před termínem, kdy se webinář koná, vám přijde e-mail s připomenutím. Třicet minut před webinářem se můžete přihlásit do virtuální místnosti, kde webinář proběhne.

Dokud nebude vaše objednávka zaplacena, volné místo vám nerezervujeme, a jiný účastník, který zaplatí dříve, vám může poslední místo na webináři obsadit.

Pokud bude ve vaší objednávce dotaz, nejpozději do 2 pracovních dnů vás budeme kontaktovat. 

Co se stane po objednávce záznamu webináře?

Postup je stejný jako u webináře naživo. Pouze po zaplacení vám rovnou pošleme odkaz na přehrání záznamu webináře.

Jaké máte storno podmínky?

Kompletní storno podmínky jsou popsány v obchodních podmínkách.

Níže uvádíme jen nejdůležitější body :

Kdo a kdy učinil storno více než 2 týdny více než týden méně než týden nebo neúčast
Účastník vrácení 100 % peněz, náhradní termín, či jiný webinář ve stejné ceně 70 % storno a 30 % vrácených peněz + odkaz na záznam webináře 100 % storno + odkaz na záznam webináře
Pořadatel vrácení 100 % peněz, náhradní termín nebo záznam webináře nebo jiný webinář ve stejné ceně varianta 1: vrácení 100 % peněz  
varianta 2: náhradní termín nebo záznam webináře nebo jiný webinář ve stejné ceně
varianta 1: vrácení 100 % peněz
varianta 2: náhradní termín nebo záznam webináře nebo jiný webinář ve stejné ceně a k tomu vždy kredit na další webinář. Kredit je ve výši  poloviny ceny webináře.

Jaké jsou obchodní podmínky?

Kompletní obchodní podmínky najdete na této stránce.

Níže uvádíme jen nejdůležitější body:

V případě nespokojenosti můžete zažádat o vrácení části nebo celé částky za zaplacenou službu.

Peníze budou zákazníkovi vráceny bez udání důvodu v případě, že o to požádá do 5 pracovních dnů od návštěvy webináře nbaživo nebo 10 pracovních dnů od zaslání odkazu záznamu webináře. Po překročení této doby bude zákazník nucen uvést důvod reklamace.

Za důvod reklamace není uznány tyto důvody:

  • pomalé internetové připojení zákazníka - tj. nižší rychlost než 512 kbit/s, 
  • neaktualizovaný internetový prohlížeč,
  • nenainstalovaný povinný software pro spuštění webináře naživo či záznamu webináře.

Jaké jsou ceny webinářů? 

Cenové rozmezí webinářů je různé. Roli hraje délka webináře, téma a poptávka. 

Nákupy více webinářů najednou jsou cenově zvýhodněny. Více o slevách najdete zde.

Záznamy dříve nahraných webinářů jsou levnější než webináře naživo.

Nabízíte i nějaký webinář zdarma?

Webináře zdarma plánujeme, cílem je, abyste si mohli vyzkoušet, zda způsob, jakým jsou webináře připravovány, je pro vás zajímavý.

Jaké poskytujete slevy?

  • více položek (kusů) v jedné objednávce,
  • velký nákup (objem) v jedné objednávce,
  • opakované nákupy pro věrné zákazníky,
  • mimořádné slevy a akce,
  • mimořádné slevové kupóny.

Záznam webinářů mají sníženou cenu oproti webinářům naživo. 

Lze udělat webinář pouze pro mne či mou firmu?

Ano, je to možné. Pro bližší podmínky nás prosím kontaktujte.

Když si koupím jedno místo, může se mnou webinář sledovat více lidí?

Pokud chcete webinář sledovat ve více lidech, měli byste si zakoupit více míst.

Když jsem si zakoupil záznam webináře, mohu ho poskytnout někomu dalšímu?

Ne, neměl byste vámi zakoupený záznam poskytnout někomu dalšímu.

Mohu šířit obsah z webinářů, vlastní nahrávky, prezentace apod.?

Veřejné šíření jakéhokoliv obsahu z webinářů, záznamu webináři, vlastní nahrávky webinářů, prezentace, ani cokoliv dalšího není povoleno veřejně šířit bez souhlasu poskytovatele.

Je možné si pustit záznam webináře opakovaně?

Ano, záznam je možné pouštět opakovaně. Garantujeme, že záznam budete mít dostupný minimálně půl roku od zakoupení.

Jak mohu za webinář zaplatit?

  • bankovním převodem,
  • platební kartou (Visa, Master Card),
  • rychlý převod přes internet banking, pokud máte účet v některé z těchto bank: Česká spořitelna, KB, GE, mBank, Raiffeisen bank, Volksbank, Fio,
  • mobilem (chytrým telefonem a nebo přes SMS),
  • hotovostní platbou na terminálech Sazka a přepážkách České pošty,
  • složenkou.

Pro platby využíváme systém PayU, která disponuje SSL šifrování, 3D secure a je licencovaná Českou národní bankou

Mohu zaplatit platební kartou?

Ano, je možné platit platebními kartami (Visa, Master card). Mimo to můžete využít rychlý převod přes internet banking z bank Česká spořitelna, KB, GE, mBank, Raiffeisen bank, Volksbank, Fio.

Dostanu daňový doklad (fakturu)?

Ano, po zaplacení vám bude na e-mail zaslán daňový doklad. Pokud vyžadujete doklad zaslat poštou, informujte nás o tom a fakturu vám zašleme.

Dostanu zálohovou fakturu?

Standardně zálohové faktury nezasíláme. Pokud ji však potřebujete, napište nám to do objednávky nebo následně e-mailem.

Jsem v zahraničí, mohu sledovat vaše webináře?

Místo, kde webináře sledujete, není důležité. 

Po objednání a zaplacení

Mám zaplacený webinář naživo a webinář se blíží, co mám dělat?

Po zaplacení jsme vám zaslali odkaz pro registraci/přihlášení k webináři. Do virtuální místnosti, kde se bude webinář konat, se můžete přihlásit 30 minut předem. Před konáním webináře vám opět přijde e-mail s upozorněním a odkazem.

Jak se dostanu k záznamu webináře?

Po zaplacení objednávky záznamu webináře vám zašleme odkaz pro přehrání webináře.

Nepřišlo mi žádné potvrzení o zaplacení ani daňový doklad, co mám dělat?

Napište nám nebo zavolejte. Nejlépe přepošlete e-mail na info@webinar.cz s objednávkou nebo nám zatelefonujte číslo objednávky na číslo 777099885.

Nepřišla mi přihláška k webináři. Kdy mi přijde?

Odkaz pro přihlášení do místnosti vám pošleme v den konání webináře. 

Ztratil jsem e-mail pro registraci do webináře naživo, jak ho zjistím?

Napište nám nebo zavolejte.

Ztratil jsem e-mail s odkazem na přehrání záznamu webináře, co s tím?

Napište nám nebo zavolejte.

Budete mi posílat informace a obchodní sdělení? Jak mohu zrušit zasílání newsletteru?

Pokud u nás objednáte webináře, smíme vám podle zákona zasílat obchodní sdělení.  Můžete ale kdykoliv odmítnout prokliknutím odkazu v každém newsletteru anebo nám napište na info@webinar.cz.

Mohu se podívat na webináře, které jste vysílali dříve?

Ano, drtivá většina webinářů je a bude nahrávána a tyto záznamy budou dostupné k prodeji na webu.

Hledal jsem webinář na určité téma a nenašel ho. Umíte vyrobit webinář na přání?

Rádi pro vás zajistíme lektora na jakékoliv běžné téma. Napište nám svou představu a zašleme vám nabídku.

Vybral jsem si téma webináře, ale nevyhovuje mi termín. Budete webinář opakovat nebo mohu si koupit záznam?

Zda se bude konkrétní téma webináře opakovat, nelze obecně říci. Obvykle ano, ale záleží na tématu, zájmu účastníků a lektora. Poté, co proběhne webinář naživo na dané téma, bude dostupné jako záznam webináře, který si budete moci zakoupit.  

Jak si mám připravit prohlížeč a požadavky na počítač

Test připravenosti prohlížeče: Otestujeme prohlížeč, zda je na webináře připraven:

Jednoduchý postup, jak si za 5 minut připravit svůj internetový prohlížeč pro webinář platný pro většinu PC.

  • Klikněte na tento odkaz http://www.webex.com/test-meeting.html a vyplňte do přihlašovacího formuláře libovolné jméno a e-mail. Klikněte na „Join“.
  • Tímto krokem spustíte instalaci programu Webex určený pro sledování webinářů . Instalace probíhá bez nutnosti vašeho zásahu. Na žádný odkaz zatím neklikejte a nezavírejte žádné okno prohlížeče. 
  • Pokud je instalace úspěšná, proběhne sled několika oken (Meeting In Progress -> One moment please…) a počítač vám nakonec ukáže nové okno, kde bude velkým písmem napsáno „Congratulation“ a oznámení „The host has not yet joined the meeting.“  
  • To je správně a máte prohlížeč připraven. V případě, že se toto okno neotevře, bude potřeba prohlížeč připravit stažením určitého dalšího programu, viz další postup.
    • Řešení 1: Vyzkoušejte jiný prohlížeč
    • Řešení 2: Instalace programu Webex napřímo
    • Řešení 3: Nainstalování či aktualizace již dříve nainstalovaného programu JAVA
    • Řešení 4: Aktualizace vašeho prohlížeče

Řešení 1: Zkuste jiný prohlížeč

  • Zkusili jste „Test nastavení prohlížeče“ v jednom internetovém prohlížeči a počítač nahlásil neúspěšnou instalaci? Můžete vyzkoušet stejný postup s jiným prohlížečem, pokud ho máte na počítači nainstalovaný. Instalace je obvykle nejsnazší u Internet Exploreru 9.
  • Postupujte s jiným prohlížečem podle „Testu nastavení prohlížeče“.
  • Pokud jste nebyli úspěšní, vyberte si jeden z prohlížečů a pokračujte Řešením 2.
  • Je důležité mít na paměti, že připravujete jeden konkrétní prohlížeč (Internet Explorer, Firefox (Mozilla), Google Chrome), a že pokud budete chtít sledovat v jiném prohlížeči, než u kterého jste provedli kontrolu, musíte postup zopakovat i v novém prohlížeči.

Řešení 2: Potřebujeme prohlížeč přemluvit a nainstalujeme program pro webináře napřímo:

Řešení 3: Stále se nedaří, zkusíme nainstalovat  JAVA:

Zkusili jste „Test nastavení prohlížeče“ s jiným prohlížečem a Řešení 2 pro přímou instalaci a po opětovném otestování prohlížeče se vám stále nedaří instalaci dokončit? Pravděpodobně vám schází v prohlížeči program „Java“.

Stáhněte aktuální verzi programu JAVA http://www.java.com/en/download/index.jsp a nainstalujte ho.

Po instalaci můžete opět zkontrolovat připravenost svého prohlížeče na tomto odkazu: http://www.webex.com/test-meeting.html stejně jako u „Testu nastavení prohlížeče“.

Pokud jste nebyli úspěšní, pokračujte Řešení 4.

Řešení 4: A ještě je tu záloha, aktualizujeme prohlížeč:

Jaké nastavení  mám u svého počítače ověřit, když mám operační systém Windows?

Windows 2000, XP 32-bit (SP3), 2003, Vista 32-bit/64-bit, Windows 7 32-bit/64-bit

Jaké nastavení mám u svého počítače ověřit, když mám Mac?

Mac OS X 10.5, 10.6

  • Safari 4/5
  • Firefox 3.x, 4
  • Chrome 5,6,7
  • JavaScript and cookies povoleny
  • Povinný program Apple Java 5 nebo vyšší
  • Bez povoleného Remote Access
  • Intel procesor
  • Nejméně 512 MB RAM

Jaké nastavení mám u svého počítače ověřit, když mám jiný systém?

Solaris 10/11

  • Mozilla 1.7
  • Firefox 3.x
  • JavaScript and cookies povoleny
  • Povinný program Apple Java 5 nebo vyšší
  • Bez povoleného Remote Access
  • SPARC nebo Intel nebo AMD procesor (Solaris 10)
  • Intel nebo AMD procesor (Solaris 11)
  • Nejméně 1 GB RAM

Ubuntu 8.04, 10.04 LTS, Red Hat 5, OpenSuSE 11.2, 11.3, Fedora 11,12,13 (vše 32-bit)

  • Firefox 3.x,4 (32-bit)
  • Mozilla 1.7
  • JavaScript and cookie povoleny
  • Povinný Sun Java 5 nebo vyšší
  • Nepovolený Remote Access
  • Nejméně 512 MB RAM

Webinář začíná a probíhá

Jak webinář probíhá?

Než webinář začne probíhat, nastavte si svůj prohlížeč.

Před začátkem od nás dostanete odkaz, po prokliku se otevře stránka, kde vyplňte své údaje, a již půl hodiny před začátkem webináře můžete vstoupit do virtuální „místnosti“, kde webinář bude probíhat. 

V průběhu webináře uvidíte lektora přes jeho webkameru, uslyšíte ho a uvidíte jeho prezentaci (ať již PowerPoint, video, webovou stránku či program, který vám bude lektor sdílet). V průběhu webináře nemusíte dělat nic, můžete se zapojit do odpovědí na dotazy lektora. Můžete se ptát přes chat, tj. písemnou formou, přes mikrofon nebo přes svou webkameru. 

Po skončení webináře vám e-mailem požádáme o vyplnění dotazníku se zpětnou vazbou, pošleme vám prezentaci a záznam webináře. 

Jak probíhá záznam webináře?

Záznam webináře je jednoduše nahrávka dříve proběhlého webináře naživo. Získáte od nás odkaz, přes který budete moci webinář přehrát.

Mohu v průběhu webináře odejít a opět se do místnosti vrátit?

Samozřejmě nemusíte webinář sledovat celou dobu a můžete odejít. Výhodnější je nechat si okno prohlížeče otevřené a pak se jen opět začít dívat. Ale je možné zcela zavřít okno prohlížeče a pak se znovu přihlásit. 

Pro zajímavost, lektor webináře má možnost vidět, který z účastníků se dívá na okno webináře a nebo webinář nesleduje.

Mohu se v průběhu webináře lektora ptát?

Samozřejmě můžete, a můžete k tomu využít tyto způsoby:

  • chat – písemnou formou
  • mikrofon – ústní dotaz
  • webkamera – ústní dotaz, kdy vás současně uvidí ostatní účastníci.

Mohu se bavit s ostatními účastníky webináře v průběhu webináře?

Ano, můžete. Buď můžete psát do chatu veřejně, nebo napsat libovolnému účastníkovi „skrytou zprávu“.

Nevidím video při webináři naživo, co mám dělat?

Pokud video nevidíte od začátku, možná nemáte svůj prohlížeč připraven ( viz návod, jak si prohlížeč nastavit.

Pokud video vypadlo v průběhu webináře, zkuste prohlížeč restartovat či celý počítač. Pak se opět přihlaste přes odkaz, který vám před začátkem webináře přišel do e-mailu. Do místnosti budete opět vpuštěni.

V případě technických problémů ze strany provozovatele máte možnosti těchto kompenzací.

Neslyším zvuk při webináři naživo, co s tím?

Pokud zvuk neslyšíte od začátku, a máte svůj prohlížeč připraven (viz návod), pravděpodobně nemáte zapnutý zvuk v počítači nebo v reproduktorech. 

Pokud zvuk vypadl v průběhu webináře, zkuste prohlížeč či celý počítač restartovat. Pak se opět přihlaste přes odkaz, který vám před začátkem webináře přišel do e-mailu. Do virtuální místnosti budete opět vpuštěni.

V případě technických problémů ze strany provozovatele máte možnosti těchto kompenzací.

Nevidím video při záznamu webináře, jak to vyřeším?

Pokud zvuk vypadl v průběhu webináře, zkuste záznam restartovat. Za to, že zvuk a video záznamu webináře bude funkční, ručíme. Neprodali bychom vám poškozený záznam. 

Neslyším zvuk při záznamu webináře, co mám dělat?

Pokud ho neslyšíte od začátku, pravděpodobně nemáte zapnutý zvuk v počítači a nebo máte napojen počítač na reproduktory a ty máte vypnuty. 

Pokud zvuk vypadl v průběhu webináře, zkuste záznam restartovat. Za to, že zvuk a video záznamu webináře ručíme. Neprodali bychom vám nefunkční záznam. 

Webinář se celý zasekl, ale internet běží, co s tím?

Zkuste restartovat prohlížeč. Pak se opět přihlaste přes odkaz, který vám před začátkem webináře přišel do e-mailu. Do místnosti budete opět vpuštěni.

Zasekl se mi celý prohlížeč či počítač, co s tím?

Zkuste restartovat prohlížeč nebo celý prohlížeč. Pak se opět přihlaste přes odkaz, který vám před začátkem webináře přišel do e-mailu. Do místnosti budete opět vpuštěni.

Zvuk či/a video se trhá, co s tím?

Zkuste si ověřit svou rychlost na www.rychlost.cz. Pokud je váš Download (stahování) nižší než 512 kbit/s, máte problém s rychlostí svého internetového připojení. Navíc stabilita internetového připojení by měla být vyšší než 70 %.

Pokud jste na Wi-Fi síti, zkuste počítač přemístit blíže vysílači nebo využijte kabelové připojení k síti. 

Pokud máte rychlost vyšší než cca 512 kbit/s a stabilitu vyšší než 70 %, může být problém s rychlostí vašeho počítače. 

Jaké jsou kompenzace, pokud byl technický problém na straně poskytovatele?

V případě, že by byla chyba na straně pořadatele, máte možnost 

  • webinář reklamovat a nechat si vrátit peníze, 
  • nebo získat záznam funkčního webináře,
  • nebo máte možnost navštívit další webinář naživo v novém termínu.

Přihlásil jsem se na webinář, ale promeškal jsem ho. Co mám dělat?

Zakoupením webináře naživo zdarma získáváte i záznam webináře. Odkaz se záznamem vám bude zaslán do 2 dnů od skončení webináře. Vice informací viz storno podmínky.

Spolupráce s portálem Webinář

Webináře mne zaujaly a chtěl bych být lektorem některého webináře, kam se mohu obrátit?

Jednoduše nás kontaktujte na telefonu 777 099 885 nebo e-mailu info@webinar.cz.

Chtěl bych propagovat vaše webináře na svém webu či jiným způsobem, kam se mám obrátit?

Jednoduše nás kontaktujte, máme pro vás připravený partnerský affiliate program.